reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Freya vs Ravenna

Jaro Okraj Kurpel

Freya vs Ravenna

Lovec: Zimná vojna je vydarená akčná dobrodružná fantasy dráma. Zavedie vás do obdobia pred tým, ako Snehulienka porazila zlú Ravenu a spoznáte jej sestru Freyu.

  • 17. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 624x
  • 0
Španielska kinematografia opäť o niečo klesla

Jaro Okraj Kurpel

Španielska kinematografia opäť o niečo klesla

Ako prežiť rozlúčku so slobodou? Určite nie sledovaním tejto španielskej kópie komédie Vo štvorici po opici. A ešte nepodarenej. Zmenilo by sa to na lúčenie sa so zdravým rozumom.

  • 16. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 609x
  • 2
Triple 9 amerických policajtov asi nepotešil

Jaro Okraj Kurpel

Triple 9 amerických policajtov asi nepotešil

999 je kód, ktorý znamená, že v ohrození je život policajta. Triple 9 je film, ktorý ohrozuje povesť amerických policajtov. A to sa im iste nepáči. Vám by sa tento film páčiť mohol.

  • 15. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 995x
  • 0
Cloverfield 10 je pre mňa veľkým prekvapením

Jaro Okraj Kurpel

Cloverfield 10 je pre mňa veľkým prekvapením

Už dávno som nevidel film, ktorý by ma takto prekvapil. A to som ho po pár minútach chcel vypnúť. Vyzeralo to totiž, že to bude klasický príbeh o únose bezbrannej ženy. Ako som sa mýlil...

  • 12. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 615x
  • 6
Duch príbehu sa vytratil, zostala len nostalgia

Jaro Okraj Kurpel

Duch príbehu sa vytratil, zostala len nostalgia

Aj napriek tomu, že kritici nových Krotiteľov (vlastne krotiteľky) duchov ofrfľali, ja som sa na tento remake tešil. Optimista...

  • 10. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 369x
  • 0
reklama
Bu bu bu ty hlúpy divák

Jaro Okraj Kurpel

Bu bu bu ty hlúpy divák

Psycho horor je žáner, ktorý mnohých vydesí viac, ako klasické americké krváky, kde od začiatku lietajú odseknuté končatiny a tečú vodopády krvi. Ale ani to by tomuto filmu nepomohlo. Les samovrahov je slabý filmový zážitok.

  • 8. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 123x
  • 1
Nová Divergencia nepriniesla nič nové

Jaro Okraj Kurpel

Nová Divergencia nepriniesla nič nové

Pre fanúšikov postapokalyptickej budúcnosti je fajn. Pre vás ostatných to bude asi len strata vášho času.

  • 5. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 630x
  • 0
Sacha Baron Cohen je mentálne pribrzdený

Jaro Okraj Kurpel

Sacha Baron Cohen je mentálne pribrzdený

Rozhodne to platí pre filmovú postavu, ktorú si zahral v snímke Grimsby. Je to oddychový film na ktorýkoľvek letný večer.

  • 3. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 854x
  • 2
Pri novom Dni nezávislosti som zaspal

Jaro Okraj Kurpel

Pri novom Dni nezávislosti som zaspal

Pri pozeraní druhého pokračovania Dňa nezávislosti, s podtitulom Nový útok, som naozaj zaspal. Prečo? To si pozrite vo videu.

  • 4. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 1
Zoolander 2 je krásne tupý

Jaro Okraj Kurpel

Zoolander 2 je krásne tupý

Už prvý príbeh o super modelovi bola poriadne uletená paródia na svet modelingu a získala si svoje publikum. Dvojka sa snaží nadviazať.

  • 23. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 878x
  • 0
reklama
Warcraft je dobrý film, nie však vynikajúci

Jaro Okraj Kurpel

Warcraft je dobrý film, nie však vynikajúci

Legendárna počítačová hra sa dočkala svojej premiéry na striebornom plátne. Warcraft: Prvý stret stojí za pozretie.

  • 15. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 776x
  • 2
Film o prežití prežijete

Jaro Okraj Kurpel

Film o prežití prežijete

Nová americká romantická komédia Ako byť single (How To Be Single) vás určite nezabije, ale ani neposilní.

  • 13. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 501x
  • 3
5. vlna nie je na päťku.

Jaro Okraj Kurpel

5. vlna nie je na päťku.

Prvý diel Múvi(s)hit sa pozrel na sci-fi, ktoré nemalo zlé recenzie. Zaujalo naozaj šťavnatým trailerom.

  • 5. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 338x
  • 0
Aké jednoduché je stratiť vlastnú tvár? Veľmi jednoduché. A veľmi zábavné.

Jaro Okraj Kurpel

Aké jednoduché je stratiť vlastnú tvár? Veľmi jednoduché. A veľmi zábavné.

Ak máte úplne obyčajnú profilovú fotku svojho konta na sociálnej sieti a chcete ju ozvláštniť, nie je nič jednoduchšie.

  • 14. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 380x
  • 0
Minecraft Titanic v telke neuvidíte, u mňa áno.

Jaro Okraj Kurpel

Minecraft Titanic v telke neuvidíte, u mňa áno.

Tento týždeň je v slovenských televíziách pomerne pestrý. Poradím, čo si pozrieť a čo nie. A ako bonus Minecraft Titanic.

  • 12. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 527x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu