reklama

Freya vs Ravenna

Lovec: Zimná vojna je vydarená akčná dobrodružná fantasy dráma. Zavedie vás do obdobia pred tým, ako Snehulienka porazila zlú Ravenu a spoznáte jej sestru Freyu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Táto nová rozprávka nie je úplne pre malé dievčatká. Ale pre tie, ktoré stále žijú v srdci dospelých žien. Veď je to o boji lásky s nenávisťou. Chlapi si však skôr všimnú pekné baby a možno si povzdychnú nad tým, aké by to bolo super, keby neviedli bitku mailom, ale s poriadnym mečom, ktorým by odťali hlavu svojmu šéfovi. Ale o tom akčné fantasy je. Zasniť sa. A pri tomto filme sa krásne sníva. Rozhodne vydarený filmový kúsok a dve hodiny pri ňom nebudú premrhané.

Viac o filme tu:http://www.csfd.cz/film/323492-lovec-zimni-valka/prehled/

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu