reklama

Španielska kinematografia opäť o niečo klesla

Ako prežiť rozlúčku so slobodou? Určite nie sledovaním tejto španielskej kópie komédie Vo štvorici po opici. A ešte nepodarenej. Zmenilo by sa to na lúčenie sa so zdravým rozumom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako prežiť rozlúčku so slobodou nefunguje ani ako nenáročná letná komédia. Stále je tu to porovnávanie s originálom. Podobne ako pri nových Krotiteľoch duchov, aj tu sa hlavní hrdinovia zmenili na hlavné hrdinky, plus pribudol jeden gay. Všetci sa opijú a na druhý deň si nič nepamätajú. Tak si pamätajte aspoň vy, že tento film vám za pozretie nestojí. Ak si chcete pozrieť dobrú komédiu, odporúčam film Toni Erdmann.

Viac o filme nájdete tu:http://www.csfd.cz/film/413861-jak-prezit-louceni-se-svobodou/prehled/

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu