reklama

Triple 9 amerických policajtov asi nepotešil

999 je kód, ktorý znamená, že v ohrození je život policajta. Triple 9 je film, ktorý ohrozuje povesť amerických policajtov. A to sa im iste nepáči. Vám by sa tento film páčiť mohol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Banda skorumpovaných policajtov a bývalých vojakov sa zapletie do vysokej hry. Pre ruskú mafiu musia niečo ukradnúť. Plán má jeden háčik. Musia zabiť policajta. Ak chcú získať čas potrebný na vlúpanie sa do skladu federálov, musia obetovať nejakého policajta, aby bol vyhlásený kód 999, a aby všetci miestni policajti utekali na pomoc svojmu kolegovi. Plán sa však trochu zvrtne a o život ide jednému z nich. Film je drsný až surový. Herci pôsobia realisticky. Ja som si najviac obľúbil Kate Winslet, ktorá si tu zahrala manželku ruského bossa. Je to dobrý film a jeho stiahnutie neoľutujete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viac sa o filme dozviete tu:http://www.csfd.cz/film/321525-triple-9/prehled/

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu