reklama

Cloverfield 10 je pre mňa veľkým prekvapením

Už dávno som nevidel film, ktorý by ma takto prekvapil. A to som ho po pár minútach chcel vypnúť. Vyzeralo to totiž, že to bude klasický príbeh o únose bezbrannej ženy. Ako som sa mýlil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Cloverfield 10 je herecky minimalistický. Celý dej sa točí okolo jednej ženy a dvoch mužov, ktorí sú zavretí v prepperskom úkryte. Okrem stien podzemného krytu a zásob je tu hmatateľný aj strach. Strach človeka z človeka. Nedôvera, tajné spiknutia, plány… Trojica cudzích ľudí uzavretá v malom priestore, bez súkromia, bez informácií o tom, čo sa deje vonku. Skvelý výbušný materiál, ktorému stačí k odpáleniu malá iskierka. Zámerne vám z deja viac neprezradím, aby ste neprišli o to prekvapenie. Záver asi nesadne každému, ale z deja tvorí len posledných pár minút, ktoré nie sú až také podstatné. A na koniec veľká poklona hereckému umu Johna Goodmana.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viac o filme tu:http://www.csfd.cz/film/420498-ulice-cloverfield-10/prehled/

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu