reklama

Duch príbehu sa vytratil, zostala len nostalgia

Aj napriek tomu, že kritici nových Krotiteľov (vlastne krotiteľky) duchov ofrfľali, ja som sa na tento remake tešil. Optimista...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nesnažil som sa porovnávať ich s pôvodným hitom osemdesiatych rokov, ale sami autori mi tieto plány zhatili. Množstvo priamych odkazov, rovnaké auto len v ružovom, dokonca aj jeden z pôvodných krotiteľov… Jednoducho je to len kópia.

Príbeh je takmer rovnaký. V New yorku sa začínajú objavovať duchovia. A tak sa dohromady dajú 4 divné ženy a začnú ich chytať. Predstavitelia mesta im hádžu pod nohy polená. Ony postupne odhaľujú, že niekto má plán priviesť do nášho sveta hromadu nespokojných duší a ovládnuť ľudstvo. Ak ste videli pôvodný film, viete ako to dopadne. Ak ste ho nevideli, nebudete mať nostalgickú slzu v oku a film vás asi moc neohúri. Jednoducho hlavné hrdinky nemajú charizma, sú proste len divné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Film odporúčam už len pre tú nostalgiu. Možno aj vy budete mať rovnakú chuť pozrieť si potom originál.

Viac o filme tu:http://www.csfd.cz/film/267964-krotitele-duchu/prehled/

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu