reklama

Sacha Baron Cohen je mentálne pribrzdený

Rozhodne to platí pre filmovú postavu, ktorú si zahral v snímke Grimsby. Je to oddychový film na ktorýkoľvek letný večer.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Príbeh je jednoduchý a kopíruje scenár klasického akčného filmu. Brat nájde brata, ktorý je tajný agent. Zapletie sa do akcie a krivo ho obvinia zo zločinu. A tak sa musí očistiť. Sasha Baron Cohen však tomu dodal svoj rukopis a humor tu je postavený na mentálnej pribrzdenosti a nechutnostiach, pri ktorých by ste nemali ani piť, ani jesť.Nie je to filmová lahôdka, ale je to veselý oddychový film. Tak si ho pokojne stiahnite a pozrite.

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu