reklama

Pri novom Dni nezávislosti som zaspal

Pri pozeraní druhého pokračovania Dňa nezávislosti, s podtitulom Nový útok, som naozaj zaspal. Prečo? To si pozrite vo videu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 

Po dvadsiatich rokoch sa vracajú príbuzní ET-ho, ale tento krát sú ešte nahnevanejší. Veď pri prvom strete s ľudstvom dostali na zadok.

Ako sa dalo očakávať, comeback je to veľkolepý. Super triky, super herci (teda okrem Willa Smitha, ktorý dal dvojke košom), super hrdinstvá, super amerika a super sladký koniec. Všetkého je tak akurát. Dokonca ani prvých 20 minút, kedy sa tvorcovia snažili prepojiť dej pôvodného filmu s týmto novým, rozhodne nie sú nuda. Príbeh má opäť viacero dejových línií. Samozrejme je to film skôr do kina, ale pokiaľ máte doma veľkú plazmu, určite nebudete sklamaní. A dá sa už stiahnuť aj oficiálne. Ja som zatiaľ narazil na anglickú a ruskú jazykovú mutáciu. Na český dabing si ešte budete musieť počkať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu