reklama

5. vlna nie je na päťku.

Prvý diel Múvi(s)hit sa pozrel na sci-fi, ktoré nemalo zlé recenzie. Zaujalo naozaj šťavnatým trailerom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po zhliadnutí však musím konštatovať, že film to nie je zlý, ale ani vyslovene dobrý. Je z kategórie filmov, ktoré si pozriete, ale o pár dní už na ne zabudnete.

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu