reklama

Aké jednoduché je stratiť vlastnú tvár? Veľmi jednoduché. A veľmi zábavné.

Ak máte úplne obyčajnú profilovú fotku svojho konta na sociálnej sieti a chcete ju ozvláštniť, nie je nič jednoduchšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mobil s Androidom už má asi každý. Kvalita fotoaparátu je už dnes na pomerne vysokej úrovni a pestrá je aj ponuka aplikácií, ktoré vám s fotkami pomôžu. Jednu z nich som otestoval a bola to zábava. Aplikácia je bezplatná a jej inštaláciu do mobilného telefónu zvládne aj môj pes.

Samozrejme nie je dokonalá, má svoje limity. Napríklad fotku so psom nezvládla.

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu