reklama

Warcraft je dobrý film, nie však vynikajúci

Legendárna počítačová hra sa dočkala svojej premiéry na striebornom plátne. Warcraft: Prvý stret stojí za pozretie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Grafika výborná, svet fantasy tu vyzerá tak, ako si ho väčšina predstavuje. Dej má tempo, ale aj dramatické prestávky. Heroické postoje hrdinov sú niekedy až príliš heroické a záporáci sú proste krutí záporáci. Fantasy, ako si ho správny fanúšik "vymodlíkal". Ale pre mňa, Warcraftom nepobozkaného, to top film nebol. Proste chýbalo mu niečo viac. Len dve hodiny super grafiky, bojových scén a srdcervúceho umierania blízkych je predsa len na kategóriu "Top film sezóny" trochu málo.

Jaro Okraj Kurpel

Jaro Okraj Kurpel

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keby som bol mladý, bol by som youtuber. Mladý nie som, youtuber byť aj tak chcem.Volám sa Jaro Kurpel, ale kamaráti ma volajú Okraj.V médiách sa pohybujem už od praveku. Kto chce, ten si ma "vygoogli".Rád tvorím videá, vymýšľam nové projekty. Hádam sa vám budú páčiť. Viac k mojim videám na JOKe. tivi Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu